ainikeceq

Wednesday, December 17, 2008

hey syg,

tadi jumpa aff yaw!
semagat ahh buat hw..
and did i tell u ystd jumpa khaz gi pantai berasmara hhaha kaykay..
then at night jumpa bby buat hw baikk kan?? and dun ask why haha faiz kindda teach me..=)
tadi buat buat sigh tetap banyak lagi..
nak buat compo takde idea blank*
kay maybe jumpa bby nanti..
kay i'm off to do my homework nak habiskan b4 20 DEC=)



3 more days n 9 more days!
the 9 more days tak perlu pun boleh...

3 MORE DAYS get it??
and goshh haji nur is coming..
fatin help??

and here to my sygsyg aff

fatinNuramirabtesalim
aka. faingilerr

&
farahNurdianahbtemdkamsin
aka.farahshawt

&
khazlynn bte khusairi
aka.khaz



are invited to my sister tunang..
come ahh
whoever wanna come come Lah i dun bitee=) but do msg me first..
i will be the one giving the thing (wat is it call??) bunga rampai??
its really cute my mum made it..

and goodluck for ur result tomorrow bby and all the sec 4=)


toodle baby,



ainikeceq

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home