ainikeceq

Saturday, September 6, 2008

heyy
yo!
manymanymany thing happen yesterday!..
things like i finish my homework! woooooooo~~
thanks to fatin.. haha..
NOT farah ishh dierr buat dulu ckp nak buat sama2 ..
ISHHH!
then buatbuat... fatin BTT..
okok..
she is gg to call me bbb if she see this..
haha..
okok
mm and dd go out somewhere..
fatin was right ishh
mcm dierr tahu jerr
dierr orang gi malaysia
haha
ishh.. so when backk like so keyang ...
okk.. then after buka on com..
chat with farahSHAWT~LOL
call me keceq farah shawt fatin- entahh ..
chat with atq..
about something.. ape entah call boringg boohooo..
then atq msg me..
then i was like busy haha buat benda2 yg adik kene buat haha...
cook sausage for my sibling..
sedap sehh..
adeq special..a BIG thump up for adeq
woooooooooo~~~~
hehe
then make a phone call...
yupp. a phone call...
for the first time haha..
gerek oi!
tskk
call orang pun gerekk haha ainiaini..
tskk2 eh keceq lahh leeeeeeeeer terlupa
thennn someone call me
hehe
ckpckpckp gerekkk sehh haha
ckp sampai mm n dd balik...
adeqsygahmadfarhan
and then
mm belikan adeq burger
(yo bro and sis!!!)
untuk adeq ajerrr!!
cehh2 taklahh..
then play CABAL
baju dierr punyeerlahh tak lawa..
SuperAdeq is my player name
i noe that name is lame..
adeq baru level 4 pathetic siakk..
ok i had updated atiqah and shawt
hahahahaha
now i want to play my cabaL..
=)

ainikeceqsygahmadfarhan



0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home